
משלחת של "דבורים לשלום" מהמשולש ביקרה את נשות הדבש של שבט הג'הלין
באירוע הסולידריות שהתקיים בדיזנגוף סנטר בתל אביב בסוף מאי, נפגשנו לראשונה חברות של שש קבוצות "דבורים לשלום" מכל רחבי הארץ. רק קבוצה אחת נעדרה, הקבוצה של שבט הג'הלין. כאשר יוסי אוד, מייסד ומנהל הפרויקט, פתח את המפגש הוא אמר: "אני רוצה להדליק שני נרות, נר אחד לכל מי שצריכה אור, ונר אחד לנשות שבט הג'הלין, שהגעתן לכאן נמנעה על ידי המנהל האזרחי." דבריו של יוסי קלעו, אולי מבלי משים, למצב המורכב שבו נמצאת כל שוחרת שלום בישראל. מצד אחד מאבק בלתי מתפשר לשמור על אנושיות נוכח מלחמה עקובה מדם. מצד שני, שרירות לב המחבלת בכל ניסיון לסולידריות חוצה גבולות.








